Friday, April 2, 2010

Duugee suulchiin zamd ni udey de... uuchlaarai duu mini

Би одоо уйлж чадахгүй байгаадаа харамсалтай байна. Анги дээрээ байгаа учираас л даа. Миний муу эмээгийн хайртай ач дүү маань өнөөдөр амьсгал хурааж байна. Гурван жилийн өмнө аав нь бас ингээд явж байсан. Тэр дүү бол үнэхээр муу хүүхэд байсан гэж санаж байсан ч одоо тэр бодолдоо харамсаад ч барахгүй нь. Миний хажууд саяхан л хагас жил орчим амьдарсан гэтэл би түүний гаргаж байсан алдааг л загнаж байсан боловчиг хэзээ ойлгуулж хэлж өгч амьжлаа даа. Одоо би түүний төлөө юу хийж амжих вэ? ...
Хэрхэн 18-хан насыг шүргэж яваа хүү ингэтлээ бие нь муудаж, бүх зүйл өвчилөн амь нас нь дээсэн дөрөөн дээр хүрснийг хэлэхэд үнэхээр харамсалтай. Тэр нь ядаргаа байлаа. Хавар болж хамаг хүмүүс л нозоор ч хэцүүдсан цагт ядарах байж болох ч очиж очиж тоглоомноос болсон юм. РС game, Counter Strike, Dota л ердөө байсыма. Одооч том болж их сургуульд орсон хэрнээ тоглоом тоглож үнэт цаг зав, олон боломжоо алдаж байгаа хүүхдүүдийг хараад харамсдаг л да...
Одоо шөнө дунд болж байна. Гэтэл утас дуугарлаа. 3 цаг хагас гээд түүний биенсээс нь амьсгалуулж байсан амь нь тасран одохдоо хайртай бүхнээс нь анир чимээгүй хөтлөөд хагацуулан одлоо.
Түүнийг санаж байгаа бүхэн гэгээнээр дурсав.

No comments:

Post a Comment