Sunday, July 25, 2010

Мэдэхгүй ээ, мэдэхгүй.

Би юу ч мэдэхгүй мэдэхийг ч хүсэхгүй гээд хэлчихвэл муу ёр болчих болов уу? Яагаад гэвэл миний хэлсэн бүх үг биелдэг талтай! Тэгээд ер нээх сул чалчаад байдаггүй л дээ. Хүмүүс блог хөтлөхдөө өөрийн хүсэл сонирхол мөрөөдөл гээл бичихийг хүссэнээ л хүрэгдэг. Би ч ер нь боогдоод байгаа зүйл алга л да. Одоохондоо зураг л сонирхож байна. Миний блогийн нэрний утгыг мэдэх үү? Мунхарлын эсрэг буюу мэдэлэггүй байдлаас гаргахад урайлж байгаа ухаантай юм шүү! Тэгээд зөвхөн урагшлах хөдөлгөөнийг хий гэсийма.
Би ер нь өөрийнхөө тухай ярьж байгаагүй болохоор жоохон ч гэсэн үзэл бодлоо хуваалцая. Хэтэрхий гэмээр бодот сэтгэлгээтэй гэж болно. Урлаг сонирхдог ч тэр сэтгэлгээ маань саад болох талтай. Гэхдээ соёлт хүмүүн болоход тэр ямар хамаа байхав. Флегматик зан чанартай юм шиг байгаама.

No comments:

Post a Comment